sanca, i'm not dead!

hej allihopa!

först måste jag be lite om ursäkt för att jag inte har bloggat så mycket då ra..
men, jag kan ju tala om att jag då istället har -faktiskt, varit jätte duktig och har inte varit sjuk en enda dag i migrän! ja, lite har jag haft, men inte så jag har varit tvungen att vara hemma..

för er som inte vet och för att jag inte kommer ihåg vad jag skrev sist så kan jag tala om att jag har haft ett gästspel som städare på vårdcentralen i kramfors.

ja, jag ska vara ärlig och säga att när jag först fick erbjudandet -eller vädjan, att jag skulle ta jobbet, så var jag lite skeptisk. lite för att jag visste inte om jag skulle palla att kliva upp kl. 6 på morgonen, lite för att själva jobbet som städare är väl inte direkt något höjdarjobb.. inte om jag får välja mellan det och att jobba som säljare iaf.

men! jag kan säga detta, jag har haft jätte roligt och det har varit sååå intressant på alla sätt och vis!

mina arbetskamrater, de jag har  städat åt och alla patienter har varit jätte trevliga!
hahaha! det har varit jätte roligt att se reaktionerna på alla patienter när de har sett vad jag gör där!

har inte mött någon negativ människa faktiskt och det har varit skönt, annars kan folk vara lite bänga.. men, men.. inte här. den enda andra reaktionen har varit typ dagisfröken på fel ställe.. hahaha!

mycket har hänt och det ska bli roligt att få berätta om det, men det hinner jag inte nu för nu ska vi handle  lite och sedan göre liet mat.

i morgon börjar en arbetsveck på life med sovmorgon! kan kliva upp 9.40 om jag vill!! tjohoooo!




pok pullor, syns senare!
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej Johanna! Tror bestämt att du kikat in på min blogg och då tänkte jag göra det samma!

Jag skulle gärna låna Diesel till de där skitgubbarna. :)Men jag tror att min Drutt duger bara bra. :) (Skämt åsido)



Du jobbade med min mor, inte sant? :) Hon uppskattade att få jobba med dig och jag tycker att det är kul att hon jobbar med någon jag känner till. :) Ha det så bra!! //Fanny

2009-08-06 @ 16:18:52
URL: http://DalilahPurple.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0