9 augusti - älskade farfar!

japp, då var en natt över och vi sitter här och flåsar i hettan.. men jösses vad det är varmt!

jag fungerar inte när det är så varmt! när jag skulle sova i natt så var det på vippen att jag fick gå in i duschen och kyla av mig.. men orkade inte och somnade av ren utmattning.. klockan 22.30!

ikväll ska jag nog gå in i duschen och kyla av mig riktigt.. sköööönt!

fick kontakt med en gammal be.. ja, gammal och gammal.. en bekant från en stund sedan igår och det var riktigt roligt faktiskt! fick slänga lite käft och jag har saknat det.. hahaha!

ja, just det ja! mamma och farfar hittade gamlia kort på oss och mina bröder från när jag var.. ja redan innan jag fanns och jösses vad det var roligt det är att se! ska kolla om det går att få in dem i datorn utan att behöva scanna.. ni måste ju få se att det finns en söt och oskyldig sida av fröken joa.. hahahaha!

my god.. farfar har tagit av sig sin hörapparat och tycker då att det bästa valet av kanal är fotboll.. FOTBOLL! ska försiktigt och fint försöka byta till en mer intressant kanal.. vänta lite..

vilket flyt! farfar behövde precis gå och fixa färdtjänst till imorgon så han märkte inte ens att jag bytte!

london ink blev det.

har inte sett det förut och det verkar vara intressant så vi syns om en stund..

pok pullor!

pok pullor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0