6 augusti - wohoo! jag har fått en praktikplats!

ibland ler jehova mot mig.. och jag ler tillbaka!

har ju varit arbetslös fläckvis ett bra tag och nu känner jag hur det kryper i kroppen och jag vill ut och göra något! ja, det är klart, om man räknar bort att jag har jobbat lite i sommar -och då VÄLDIGT koncentrerat, så känns det ändå bra att det rör lite på sig och att det förhoppningsvis kommer att vara några veckor efter den 1:a september! 

praktiken sträcker sig mellan 1:a september och sista oktober -om allt går som det ska och det funkar för alla parter.
har ni ingenting att göra så håll tummarna för mig.. det skulle uppskattas! ;)

var? ja, ni får väl besöka diverse platser där det kan tänkas attman tillbringar en del tid när man kommer till kramfors! jag kan inte lämna fler ledtrådar och ag vill inte säga var det är än.. men jag vet någon som kan bli liiite avundsjuk.. hahaha!

sitter nu iaf idag -igen, på jobbet och har precis packat upp skor och hett upp dem på hyllan!

ska skriva av en del recept från en tidning jag fick låna i förrgår och som jag a.s.a.p. ska lämna tillbaka.


vi hörs senare!


ps. far kom in igår igen och det var såååå trevligt! vi satt och tittade på "vi hade iaf tur med vädret 2" och tove satt på andra sidan bordet och höll på med sin dator. jag hoppas att han återkommer idag så vi kan titta färdigt på den!

på lördag bär det iväg mot farfar och en välbehövlig semester! jag lääängtar! det ska bli mysigt med en liten roadtrip med mor och dotter -ja, jag mamma och tove alltså. ds.

pok pullor! 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0