4 augusti - grattis på 8-årsdagen älskling!

8 år! my god, vad tiden går fort..

det enda som är synd är att connys pappa gick bort denna dagen för ett par år sedan.. vila i frid börje..
vi tänker på dig och du är saknad..

ja, då kan vi börja spalta upp vad som har gått fel idag..:


jag var tvungen att ta skitpassaten -med dörren som inte går att öppna från förarsidan..

när jag skulle över järnvägsövergången så står det en jävla vagn i vägen! ja, det var ju bara att göra en u-sväng och köra
    runt hela stan.. suck!

när jag var klar där hade jag 30 min till godo och åkte hem för att hämta hårddisken. a, just det.. då har jag ju då en
    hemmapulare som gärna inte gör för mycket utan ta alla genvägar och snabblösningar som finns.. han hade bara 
    knövlat ihop alla sladdar till dator, hårddiskar och skärmar och sedan tejpat skiten! det brann..

när jag väl kommit ut och in i bilen och kommit ut till t-korsningen vid frasses, ja vad händer inte då?
    jag har ett jävla bär till snigel framför mig som inte borde ha körkort!
    en bil med bred last hade fastnat utanför frasses i en påbudsskylt och bäret står bara och tittar på! ja, jag orkade inte
    vänta utan jag körde om och iväg. fatta vilka bilköer det var åt båda hållen! idioter..

kommer fram till life lagomt till öppning och det är väl det enda som går smärtfritt.. väl inne inser jag att plånboken som
    jag åxå skulle hämta inte fanns i packningen.. FAN! går ut till bilen och den finns inte där heller. FAN nr2!

suck.. kommer iaf tillbaka och ska då ta en macka och dricka ett glas dyrjuice som jag köpte igår.. JÄVLAR!! TROR NI
    ..capslock.. tror ni inte att jag inte hade skruvat på locket riktigt?! faaaan! det for ju juice överallt! SATAN!

pricken över i:et var när jag sedan skkulle ta upp plånkan så ainns den inte.. jag hade glömt den när jag skulle fixa med
    hårddisken.

det var min dag so far..

eran då -har den varit bra?



pok pullor, nu måste jag jobba lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0