3 augusti - life is life! na na na na na...

japp, då var man här igen då!

  jag måste ju säga att det kändes först jätte skönt att komma hit.. ända tills jag satte på -ja hedde på, telefonen som jag inte har orkat ladda i helgen.. det formligen dundrade in sms! 12 stycken hade jag när alla kommit in.. jösses..

iaf, ett av dem var från min chef som talade om att det var den nya kassan som gällde. SHIT POMMES FRITTES! jaha, det var det lugnet. ni kan ju gissa att en migrän lade sig som en "skön" kudde runt hela huvudet och skrattade i mitt öra.. dvs, det skulle inte bli helt smärtfritt att komma tillbaka..

MEN, jag tog det lugnt och tänkte att jag är på en trygg plats och att jag vet att min chef tycker om mig.. vad kan gå fel liksom?

hm. ja, det började med att jag kom inte fram till affären förrän 10.05 och en kund stod och väntade.. suck.
sedan fortsatte det med att karin ringde och sa att går något fel med kassan så finns det en manual som jag hade att titta i. (skit bra.. eller hur?)

känner ni spänningen i luften? den är så tjock att det går att skära i den.. vad tror ni händer nu?

jag "låser" kassan eftersom det senare visade sig att jag måste logga in för att kunna bruka den. SJÄLVKLART! SUCK

nu ska jag ta något att äta och sedan ska jag virka eller sticka något.. har varit riktigt produktiv och sakerna kommer jag att ta kort på ikväll och lägga upp.. om jag orkar dvs.. haha!


vi hörs senare pullor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0