2 augusti - glömde det förut..

ja, jag glömde att tala om vilken dag det var i dag..

iaf, detta har hänt idag:

vi åkte till fam mom (matte och marika) och skulle fika, men det blev  en regelrätt lunch istället. pasta med mögel, skinka och broccolisås. fy fasen vad gott! älskar mammas recept! inte så avancerat men ändå fruktat gott -tycker iaf fam flax.

stickad lite hos marika medans pojkarna åkte och fiskade.. tove åkte och fiskade åxå.

tove gick även en liten prommis med nikko -6 månader idag, och det gick bra.. gjorde även klart för marika att hon gärna ställer upp och är barnvakt -om det behövs någon gång! gullepruppen!

nu har jag och conny gj.. CONNY FICK JU FAKTISKT EN FISK!! EN REGNBÅGE PÅ 800 GR!!
SKA  ..capslock.. ska fixa kort på det senare.

iaf, sitter nu i soffan med varsin cider efter att vi har gjort iordning matlådor för i morgon.

tove har hittat en ny kompis och ska till henne heeela dagen i morgon eftersom jag och conny jobbar till 18.00 båda 2 och hon har roligare med henne då. såååå glad över att hon har hittat en ny vän..

om ni undrar hur det har gått med den andra.. ja, den varianten kan vi ta en annan dag.. jag kan i dagsläget bara sucka och vara glad över att tove är min och jag är sååååå stolt över henne!

nä, nu ska vi mysa lite..

jag kommer att skriva mer i morgon




pok pullor!!

Kommentarer
Postat av: Emma

SHE´S ALIVE!!!! ;)

2009-08-03 @ 09:25:16
URL: http://emmacandell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men GUD jag som trodde du låg i kylen på vårdcentralen...

2009-08-03 @ 11:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0