wipeout

mera wipeout åt folket! hahahahaha!

nu har vi städat och tvättat och donat idag.. det var ju inte bara skit med huset.. jag kom ju på det sedan när jag kom på att jag hittade mitt armband från EFVA ATTLING! fick det av pappa i 30-års present! det matchar ju då halsbandet jag fick av FARFAR.. LOVE them!

sedan hittade jag lite makeup och sånt som jag har letat efter..

såhär ser dagen ut -i stort sett iaf, i bilder..

vi börjar vid middagen som blev redan vi 2 för att vi skulle hinna med allt.. det var conny som fixade den idag.. ♥



här ligger diesel och myser med sin nya bäbis.. fast conny sa precis något så han tittade upp där..



hahahaha! han är rolig han -conny, han har tagit kort på alla marvelfillingar som hänger på tork i badrummet..
såg dem nu när jag gick igenom bilderna.. visst är de fina?!



eftersom vi snurrade runt i lägenheten med dammsugare och sån't så lånade tove ut sitt rum till att hänga tvätten i..



titta! här är mitt fina armband!



nu måste jag ner i tvättstugan för att fixa toves lakan så hon har något att sova i, i natt.. ;)

brb                                                                                                                   pok

 

Kommentarer
Postat av: Der papsen

Hehehe... du, har du fått dynamit i arslet lr?? 40 inlägg om din städning + att du faktiskt städar... hihihihih



Kram på er båda :D

2009-04-13 @ 09:51:11
Postat av: joa

hahahaha! ta dig i brasan!

jag är jätte duktig! ;) kom och hälsa på så ska du få se!

2009-04-13 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0