we call them nigge.. no we don't, we call them wienerbröd!

nu är klockan 19.51 och pappa har precis åkt, tove har hunnit leka med en kompis, jag har fixat "degen" till wienerbröden och vi väntar på talang 2009!

efter maten blev vi såå trötta att jag och pappa slocknade på soffan! vad tove och conny gjorde vet jag inte, men i soffan var de inte.. hahahaha! de hade iaf inte fått plats.. hahahahahaha! här syns det att gick fort för honom  att somna:
(kolla in glajjerna i ena handen och tidningsutklippet i andra..)




eftersom "degen" ska vänta en stund så ska vi vänta lite innan det blir några bollar av dem!

pappa och tove åt sina pannacottor förut och diesel fick slicka rent det han kunde.. SÅ HÄR lång tunga har våran hund.. hahahaha!:



nu ska jag krypa upp i soffan med min dotter i soffan, titta på talang och sedan fixa the got damn balls..

see yah!                                               pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0