torsdag: videosamtal? -anyone..?

vaknade 9 imorse med en lätt ångest.. ganska vanligt nu för tiden -tyvärr. JAG VILL ..capslock.. jag vill ha ett arbete och  bli kvitt akassan!

tänk att  få gå till mitt jobb, göra mina timmar, plocka ut min lön och få känna att jag är en riktig och normal svensson..

hahahahaha! som om jag skulle kunna bli det då va? jag kan ju inte låta bli att flabba när jag vet att jag är alldeles för ..ja.. hm.. ja låt oss bara säga att det är inte jag, men det skulle vara roligt att ha ett arbete iaf..
jag är sååå tacksam över de timmar jag får hos karin på LIFE, politikens möten och TINGSRÄTTEN!
MEN ETT HELTIDS JOBB ÄR ..capclock.. men ett heltidsjobb är ändå ett heltidsjobb..

lite nere är jag då iaf idag och känner mig lätt isolerad. det kryper i mig när jag tänker på hur akut det är med dammsugaren och jag VILL DAMMSUGA OCH STÄDA!!

ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST!          SÅ! nu ska jag gå vidare och tänka positivt..


ja, just det ja! hahahahahahaha! jag gick in på en blogg nu i morse och blev så fulli skratt när jag läste att stackarn lider av "amningsdemens". hahahahaha! fan det är ju det som är fel på mig! mitt problem är bara att jag slutade med amningen för 11 år sedan men har demensen kvar! hur fan gör man då??


fattar ni hur många upplägg till tävlingar jag egentligen har?? jag har sååå många frågor som jag själv inte kan svara på och då måste ju en tävling vara svaret! eller hur?


blir det bra med en luftgitarr i valfri färg? ja, för det är ju inte så att det regnar erbjudanden med gratisprylar som jag kan erbjuda.. -tyvärr.. INTE ÄN IAF.. HAHAHAH..capslock.. hahahahaha!


så när jag har en fråga jag själv inte kan svaret på, förstår ni att det är en tävling, ni svarar, vinner en luftgitarr och alla blir glada och nöjda!

hahahaha! fattar ni att det finns de som tycker att jag är bäng? helt ofattbart då jag själv anser att jag är en mycket klock, uppfinningsrik, charmig, rolig, engagerande, kariskmatisk omtänksam, lojal, energisk ung ...brud i sina bästa år! eller hur?!

att jag kan vara lite intensiv, lite lat, ganksa vass, obetänksam, klantig, väldigt rak, säger vad jag tycker och tänker
-"ibland" m.m.. det hör bara till min charm! jag menar vem skulle jag vara om dessa sidor inte var delar av mig?
nu är det ju så att jag ibland inte tänker riktigt eller att det låter bra inne i hjärnan men ute i luften blir orden och meningarna lite märkliga och ibland kanske lite klumpiga.. detta är något jag försöker tänka på men.. ja, jag ber om ursäkt om  jag har eller kommer att såra någon..

fattar ni nu överskriften "videosamtal? -anyone?"? fan jag blir ju bäng när jag sitter här i min ensamhet -utan bil... och inte ett ansikte i sikte! ja, som jag känner! tv:n räknas inte.

nu är det frukostdax och jag är jätte hungrig! vi syns om ett tag!                                       pok


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

tack för du tagit dej tid :) de värmer så:)

haft en bra dag då??



kram

2009-04-02 @ 17:02:35
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: joa

pust! ja, till slut så.. trodde att det bara skulle vara jag och diesel -vår rottis, här hemma..



jag vill gärna röra lite på mig.. träffa människor liksom.. sj då? hoppas att din dag har varit bra med!

2009-04-02 @ 20:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0