denna dag -so far, liksom

det blev inte så tråkigt som jag trodde idag!

marika ringde och frågade om jag hade lust att följa med henne och slänga sopor på återvinningsstationen -sure!

vi skulle åka typ 13.40 och klockan var då strax efter 13.00..


skitbra, tänkte jag! jag hinner mycket på en halvtimme! vilket jag åxå gjorde!


jag åt färdigt, duschade, klädde på mig, fixade ögonfransarna, tog ut diesel på snabbkiss.

marika kom, vi åkte till sopberget, kastade skräpet, knäppte kort och åkte sedan till vårdcentralen -marika hade tid för sin onda tumme..  tove mötte upp oss där.


jag och tove fick vara barnvakt medan hon var där inne! det gick bra. (han överlevde. hahahahaha!)

sedan åkte vi till konsum. köpte bakelser och åkte hem till mom (matte och marika) där vi fikade.  matte kom hem och då passade marika på att köra hem oss.

nu ska tove diska, sedan ska hon och conny gå till hemköp medans jag ska fixa mat och sedan ska vi försöka städa upp det som går..
ska passa  på att städa i skåpet i köket med alla papper..

här har ni några bilder från dagens bravader:

marika och jag på sopstationen!
 

tove och jag när vi sitter barnakt..


nikko -lillplutten


våra goda bakelser!


nu måste jag skynda mig att börja med maten, annars blir conny jätte ledsen och det vill jag inte! vi syns senare!    pok


Kommentarer
Postat av: CONNY

Och de goda bakelserna kan man ju leta ihjäl sig på, eller?

2009-04-02 @ 19:39:34
Postat av: joa

ja, om du menar att du ska leta efter dem.. hahaha!

de var faktiskt för marikas ettårsdag -ja, bloggen alltså.



det var en födelsedagsfika. grattis! http://mapal.blogg.se

2009-04-02 @ 20:22:10
Postat av: Tove pruppen

Lila nikko! kram,kram

2009-04-03 @ 19:56:17
URL: http://tovefyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0