torsdag: skärtorsdag

sitter nu i soffan nyäten och nyduschad.. gud vad skönt det var! jag glömde att ta bort makeupen igår kväll.. skönt och vakna upp med den kvar.. typ nej.

jaja, GLAD PÅSK allihopa!
det här fina kortet har jag fått av min dotter nu till påsk och jag tycker att det är såå fint!



titta vad hon har skrivit.. hjärtat mitt..



..nu går ju tove i 5:an och vet hur man skriver på engelska.. "we, i love you" kommer från den tid då hon inte kunde engelska lika bra.. hahaha.. en annan historia -en annan dag..



diesel tyckte om kycklingarna jag köpte på hemköp igår.. BOKSTAVLIGT TALAT.. hahahaha!



det här är  innan han bara hoppar fram och tar den i munnen.. hahahaha! men den överlevde..

nu kom min dotter hem och vi ska mysa lite nu.. jag återkommer!                                                                        pok

Kommentarer
Postat av: Harriet Bergström

Jahaja,då har jag plöjt igenom allt du skrivit och man får ju iaf. garva läppen av sig emellanåt.Sitter här och är plättmätt och ska försöka få lite fart på mitt lekamen bara jag rapat färdigt och fått tillbaka blodet i hjärnan(som går ner i magen för att stötta matsmältningen),det är väl någon slags smart energifördelning som vi borde utnyttja till att vila efter maten eftersom hjärnan känns tom och har loggat ut,tillfälligtvis!!! Hahaha

2009-04-09 @ 16:58:54
Postat av: joa

hahahaha! ja, du känner ju mig åxå och vet ju hur jag reagerar i vissa situationer med..



försöker du med en jääte lång mening säga att du har fått matkoma? hhahahahaha!



jag tycker att du ska säla soffan och vila en stund.. det låter bra det!



pok pullan!

2009-04-09 @ 18:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0