torsdag: it's my birthday!

hohoo!
idag är det ingen vanlig dag, för det är faktiskt min födelsedag! hurra! hurra! hurra!

idag känns det bättre, men går fortfarande på flytande och kokt fisk med kokt potatis.. mmmm.. gott! hahaha!
man får kanske ett par kilos nedgång i födelsedagspresent..

jag har faktiskt fått en av conny och tove redan! ett hängsmycke som det står älskad på ena sidan och älskling på den andra.
jag lägger upp en bild på den sedan.

tänkte faktiskt att vi skulle ta en sväng utanför dörren.. jag blir tokig om jag inte får komma ut en sväng! vi får väl ta det lite lugnt..

tove är fortfarande hemma med ont i halsen och feber.. så det blir ju inget extra vagant.
men, men.. det löser sig..

nu ska jag duscha och göra lite frukost.




pok

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis grattis grattis på dig tanten :) Hoppas du får en ok födelsedag trotts magbekymmer :) Kram

2009-04-23 @ 11:13:36
URL: http://emmacandell.blogg.se/
Postat av: Karin

GRATTIS raring!

2009-04-23 @ 19:42:59
Postat av: Joa

hahaha! tack, tack! problemet är bara att jag inte vet vem utav er det är jag ska tacka.. varberg eller life.. ;)

2009-04-23 @ 21:38:47
URL: http://joafyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0