torsdag: geografiprov snart!

alltså jag vaknade faktiskt 8.30 i morse. jag vill bara ha det sagt.
tyvärr så krånglar givetvis dator'n så det gick inte förrän nu..

alltså, my god! jag har ett par stycken på msn som jag pratar med, en som dundrar in sms i min telefon.. (vi vet ju alla vem det är som har utvecklat en märklig bokstavskombination på sistone.. hahaha!) förstår ni då varför det tar lite tid att få in ett inlägg?

idag ska jag och tove ha en GEOGRAFI-dag! jätte kul!
tove ska nämnligen ha prov snart och det vore roligt om hon spikade det.. ;)

jag har inga krav på det, men jag vet att hon kan och skulle tycka att det vore sååå roligt om hon lyckades!
det är hela europa med ca 10 huvudstäder..

anyhow, detta gör att jag kommer kanske inte att vara så aktiv på dagen då, men vi får se.. vi lär ju behöva ta ett par pausar..

nä, nu ska jag väcka min sleeping beauty, göra lite frukost och sedan sätta igång! måste ner på sta'n åxå och fixa kopior så hon kan skriva direkt på pappret..

vi hörs sedan!                                                                      önska oss lycka till! ;)                                                     pok

Kommentarer
Postat av: mica

Hälsa Tove lycka till från mig!! Kommer gå bra - hon är duktig.

2009-04-16 @ 10:28:04
URL: http://micaelabystrom.blogg.se/
Postat av: joa

;) tack pullan!

2009-04-16 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0