tisdag: sundsvall/birsta

hahaha! det blev birsta idag med! rrrroligt!

dagen började jätte bra med en morgonmysig conny och sedan blev det bara bättre och bättre!
här ser ni ett typiskt toveläge när vi åker bil..



det hämtades saker från connys chefer och så lite shopping till bl.a. tove. hon behövde en ny regndress!

köpte även lamineringsfickor jag ska göra ett spel av.. rrroligt!

när jag var inne på change -igen, så fick jag ett sms:
"vilken butik är du i?" /nina

lite läskigt..  men ändå jätte roligt!
alltså, nina var där med familjen och visst är det märkligt att av alla bilar de går förbi, så går de förbi våran?!
vi träffades en sväng och sedan sa vi "hej då!"

på vägen hem svängde vi in hos fam. fniss och sa hej åxå! hahahaha! jag fick ett par fina kort på emma i en "bollhatt"
och ett jätte fint foto när emma gör ansiktsövningar mot fönstret i köket.



du är sååå snygg här emma! hahahaha!

sedan lyckades fniss och conny sätta igång larmet i huset så de stod och dribblade med det en "stund" medans det pep frenetiskt från själva larmet..

hahahaha! jag har ju min kamera i högsta hugg och skulle givetvis fixa ett kort på grabbsen  i "panik".. hahaha! kolla in ansiktsuttrycken på dem! de trodde att blixten från kameran hade med larmet att göra.. hahahaha!



det var så stressande för dem med larmet som pep och blixten som skrämde dem -ännu mer, att en tröstande puss från frugan efteråt var precis vad som behövdes för att lunga ner sig..

puss puss!



nu har vi kommit hem till ett kaos, har precis ätit, rastat hund, lagt barn och pustar nu ut i soffan..
har basnämnden i morgon så städa får jag göra senare i veckan..

återkommer!


pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0