tisdag: magsjuka..

MY GOD! det var länge sedan jag mådde så här..
eftersom jag inte tror att ni vill ha några detaljer så nämner jag inte dom.. jag kan ju däremot säga att jag hoppas att kroppen är helt rensad nu..

hahahaha! jag har iaf hittat guds gåva till den magsjuke: våtservetter - utan parfym!
man känner sig som en lite bäbis.. jösses.

alltså i kid u not! det betyder:jag skojar inte! man kan ju tycka att det man har i inkomster borde man ha i utgifter, men jag tror att jag har soc. bidrag i inkomst och miljardbelopp i utgifter..

med detta säger jag god eftermiddag och jag återkommer a.s.a.p..

vi hörs.. eller som conny alltid säger: skit på dig!



pok

ps. det går bra att lämna uppiggande små ord och sympatier i detta inlägg så jag vet hur
mycket ni tycker synd om mig.. ds.

Kommentarer
Postat av: Linda V

gumman..se det som en bantnings kur...tänk på hur maten ser ut när den kommer ut..iiii..det där har du stoppat dig! BLÄ

2009-04-21 @ 19:00:27
Postat av: Papa bear

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHHHAAAAAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA.... haha ;-)

2009-04-21 @ 20:02:12
Postat av: Hon med fiffiga idéer...

Hmm...dåligt med cash...och magsjuka...gör det ingen annan vågat: Måla en tavla med de olika spyorna... Du är ju så fantastiskt konstnärlig så den går säkert att sälja på Tradera!!! =D

2009-04-21 @ 23:06:51
Postat av: Joa

spyans färger är ingeting jämfört med tvåans färger, den tavlan skulle sälja på tradera.....

2009-04-21 @ 23:15:26
Postat av: mica

kolla min blogg får du se på nåt gulligt! då har du nåt att längta till tills jag kommer o hälsar på med min lilla tuva! krya på dig! KRAM (lägg märke till att jag ej delar ut såna ofta)

2009-04-22 @ 15:01:01
URL: http://micaelabystrom.blogg.se/
Postat av: Linda V

har du dött?

2009-04-22 @ 16:09:21
Postat av: Emma

Men torka stjärten nu och sätt lillrumpan vid datorn och uppdatera lite! ;)

2009-04-22 @ 16:31:52
URL: http://emmacandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0