tisdag: 08.16 am

vaknade nyss med en obehaglig känsla i kroppen.
igår hände något mycket tråkigt för någon/några i min närhet och det är säkert mycket som kommer att förändras.
vi tänker på er..

nog om det, det är inte min sak att skriva om, men jag behövde få det ur mig..

idag ska jag ner på arbetsförmedlingen och sedan ska jag kolla efter ett par andra jobb jag ev. kan söka åxå..
conny och tove är lediga så vi ska nog hitta på något mysigt sedan..

hm.. vi har ju en hel del tvätt som ska läggas in i skåpen -om vi inte kommer på något annat att göra då.. hahahaha!

eftersom det är ett tag innan de andra vaknar så tänkte jag att nu har jag ju faktiskt tid att fixa lite kort från resan från paris!

vi syns om en stund..                                                          pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0