tappade sugar

hahahaha!

fattar ni vad vederbörande vill ha sagt?

alltså vi sitter på kommunfullmäktige och rätt som det är så säger en människa:
-jag vet att det finns många tappade sugar.

jag tittar givetvis på min mor och hinner bara fråga:
-va?
-kramfors dialekt. de säger så här.

är det så? säger man tappade sugar isf att man vet att det är många som har tappat sugen?

ja, jag är ledsen men jag kommer inte att vara en av dem som gör det.

"tappade sugar.. my god"



vi kom iaf hem strax efter 21 och har då åxå hunnit med att handla kvällsfika på hemköp.
det blev korv med bröd. gott. länge sedan sist..

har även hunnit surra lite med marika, var ju lite marika sugen.. ;)

nu sitter conny med sin dator och jag med  min lilla vita bredvid honom.. det ser så nördigt ut!
ska iaf försöka få ihop lite bilder åt emma till min blogg då ra..

hon är så gullig som ska göra en nu och en sedan när jag har skaffat de bilder jag vill ha och så.. färger m.m..

hinner jag... ja, just det ja! jag har haft ett mycket givande samtal i kväll!
ååå vad jag njuter när folk lyssnar på det jag har att säga! jag är fortfarande ledsen över min vän som är helt av banan och inte kan se något ljus just nu.. men jag gör det JAG gör bäst och det är att finnas där och PRATA för vederbörande!

det är så roligt när man ser människor skruva på sig och veta att något är fel och att jag faktiskt har rätt i det jag säger..
hmmmm.... ;)

h*n jag pratade med ska iaf ringa upp mig i morgon och jag hoppas att ett möte kommer att vara inbokat innan veckan är slut!

NU ska jag fixa ett par bilder!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0