söndag: det gick inte! ..jag somnade..

ja, det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt det igår.. jag och conny skulle ju titta på mannen som visste för lite..
när klockan var 00.50, var jag och conny så trötta att det var skrattretande.. och då var det 25 minuter kvar!
jag ville ju såå gärna se den eftersom det inte går att få tag på den och conny var så gullig och var uppe för min skull.. hahaha! det är kärlek det!
iaf, jag sa att vi skulle lägga oss i soffan och vänta på att den skulle börja.. dum idé. jag hann bara lägga mig, så var jag inne i dimman. conny försökte hålla mig vaken men så fort jag tar av mig glasögonen -god natt! jag hann dock höra musiken till introt, börjar skratta redan där eftersom jag vet vad som ska hända -alla scener i filmen, ser en liten bit på introt, men sedan gick det inte längre..

conny undrade hur jag skulle få in ett foto på att jag somnade framför tv:n innan filmen började..
-ta ett kort.

det slutade med att jag vaknade till och kände att det var ingen mening att ligga kvar. när jag ställde mig upp såg jag att conyy sussade så gott bakom mig så jag tog kameran och tog ett kort.
hahaha! my god! ni skulle ha sett reaktionen! det var som en blixt hade gått ner i mannen  på soffan!

-gaah! vad är det som händer?!?!
-jag tar ett kort till bloggen.
-va?!
-jag tar ett kort till bloggen.
-men gud vad otäckt det var med blixten! fan man vet ju inte vad det är som händer!
-men nu är det över hjärtat, nu kan vi gå och sova..
-mutter.. mutter..mutter..

här har ni sleeping beauty


nä, nu ska vi baka lite bröd -i assistenten, jag återkommer efter det!                           pok


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har haft den filmen på vhs..undrar om jag har den kvar?..hmm.. ja vi har ju sett den ett antal ggr..helt underbart i rondellen HA HA

2009-04-05 @ 15:24:14
Postat av: joa

HAHAHAHAHAHA!

ja! det var det första conny åxå sa! hahahahaha!

-kommer du ihåg rondellen?

men nina hittar du den såte vi se den!!

2009-04-05 @ 16:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0