söndag: städa!

god morgon! kan det bli bättre?!
vaknade 8.45 och klev upp.. solen skiner och nu är jag precis på väg ner till tvättstugan med första omgången tvätt.
tänkte bara att jag skulle skriva lite först.. ;)

märkligt att det tar sådan tid för ett litet inlägg va? jag har varit på mina ..hahaha...v.i.p.bloggar och kollat åxå..

gud vad roligt jag tycker att det är med videosamtal!
man känner sig inte lika utanför eller utan sällskap om man kan prata så..

iofs kan det uppstå vissa problem om man hittar någon annan än den man brukar i kontaktrutan.. hahahaha!
conny ringde upp en kompis härom dagen och skulle vara lite rolig då..

hon svarade och när hon då såg att det var conny blev hon lite stressad så conny typ kastade datorn på mig! hahahahaha! dte var så gulligt!
det var lite roligt för hon ammade och hon vill inte gärna göra det "in public"..

å vad jag skrattade! saken var ju den att han skulle  låtsas att det var jag som ringde.. (ja det är hans typ av humor..)

ja, varför skulle hon tro att det var någon annan? hahahaha! men det ordnade sig, hon kan fortfarande amma så det löste sig!

nu måste jag ner.. till tvättstugan! ha det!                                                                                                             pok

Kommentarer
Postat av: Emma

En Emma ska fixa bilderna idag :)

2009-04-12 @ 10:35:59
URL: http://emmacandell.blogg.se/
Postat av: joa

hahahaha! det är bra pullan! längtar.. ;)

2009-04-12 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0