so far..

ok, so far detta har hänt:

vid halv 2 fick mamma för sig att we skulle åka ut och slänga löv och skit ute i skogen..

sagt och gjort så kastade vi in skiten i bilen och åkte iväg.

vägen ut mot verket är ju inte landsväg om jag säger så.. vi kom halvvägs..
sedan inser mamma att hon intekommer längre.. det var ju bara det att det gick  ju inte heller att vända typ.

men vi försökte och det sket sig. i vanlig ordning.

det är nästan skrattretande.. men våga flabba när morsan sitter i skiten med bilen.. my god.

men med hennes superdotter dvs jag så ordnade det sig och vi åkte tillbaka.

under tiden  vi var borta låg conny fortfarande och sov.. trött stackare.


när vi kom tillbaka så ville jag tvätta bilen så då gick vi ut båda 2 och tvättade våra bilar..

conny  kom upp efter en stund och deltoog i tvättandet.

ja, tvättande och tvättande.. vi gjorde en kvinlig variant av biltvätt.
som mamma säger:
-kvinnor tvättar bilen med diskmedel och trasa.

det var tur att conny kom ut och styrde upp det för jag gillade inte den kvinliga varianten..
men det blev bra till slut.. tills vi kan tvätta den riktigt.. :)

blev riktigt sugen att göra det nu -både in- och utvändigt!

nu tittar vi på "det blir aldrig som man tänkt det" och äter rester samtidigt..

hör av mig när vi kommer hem!



pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0