slut på tinget för idag..

så.. nu är jag hemma harry och är nyäten.. sitter i soffan som ett bär och bara njuter av att vara trött i huvudet! det ska bli sååå skönt att sova i natt!

jag vågade inte lägga in några bilder från tinget denna gång, jag fick inget riktigt svar på om jag fick eller inte.. men jag har 2 kort på mig själv från stora tingssalen,  det får räcka med dem.

här kommer korten från idag iaf..

när vi skulle gå i morse -tove till skolan och conny med mig till min skjuts, hittade diesel en kompis. tyvärr ser hans kompis inte lika välvilligt inställd ut till diesel som diesel till honom.. men man kan ju alltid hoppas.. det gör  diesel iaf..
-varje gång han ser en katt..



här är tinget där jag har suttit idag! på 3:e planet sitter vi fast men ser inte in i salen från denna sidan..



så här blev håret -när jag satte upp det .. jag hade fått ABSOLUT ALL UPPMÄRKSAMHET (och det är inte säker att det hade varit på ett positivt sätt..) om jag hade haft det utsläppt!
ni begriper ju att jag inte kunde lägga upp ett sånt foto.. hahaha! my god!  VILKEN VOLYM! men jag funderar på att poppa till det i morgon istället. på kommunstyrelsen kan jag nog vara lite poppigare ;) hahahaha!



ett till.. det syns att det är lite loockigt va? MY GOD! ni skulle ha sett hur jag såg ut! hahahaha! shit vad han skrattade conny..

bakom mig i stolarna skall en nämndeman, en domare och en notarie sitta i. den sisat nämndemannens stol syns inte i bild..




det var väl TYP såhär  det var tänkt med håret.. fast jag måste fixa ett par av lockarna till imorgon.. om jag ser bäng ut så är det för att tove den lilla odågan höll på att larva sig i bakgrunden så jag inte kunde koncentrera mig.. hahaha! vilken lite mupp hon kan vara ibland..!  



kolla in ögonbrynen.. nyklippta, plockade och färgade.. åååå vad fina! (klubben för inbördes beundran tycker iaf det.. hahaha!)

ja förresten! BILEN ÄR FIXAD!! JAAAAAAAAAAAAA!! DET VAR ..capslock.. (kom nu ihåg att jag inte kan något om bilar och vet inte hur det stavas, men skitsamma då.. ) det var kolen i generatorn som det var vajsning med..? ja, eller nå't sån't.. det gick att fixa på en grisblink och jag är lycklig -igen!

nu ska vi umgås lite här och jag åtekommer när jag kommer hem..                                            pok


Kommentarer
Postat av: liullis

Fin du är gumman...

2009-04-06 @ 20:29:09
Postat av: Jolo

Ja verkligen, så fin så... ;-)

2009-04-07 @ 18:39:45
Postat av: joa

haha! tack tack.. snyggast är ändå mina ögonbryn! hahahaha fixa dem är som en trisslott.. plötsligt så händer det -ja, att det blir bra liksom.. hahahaha!

2009-04-07 @ 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0