nu är det natten..

det blev rätt bra tillslut..

ett par moln på dagens personliga himmel, men det ordnade upp sig. efter rastningen satte jag mig och bloggade och på fvid 17-tiden åkte vi  till nop (nina och per).. ja åkte och åkte.. per med jätte fina bilen kom och hämtade mig och tove och så fick vi äta med dem. å my god, vad gott det var!! gsus!!    det var en kycklingrätt med bl.a. curry, sambal och mangochutney. jösses vad det var gott!

jag ska kolla med dem i morgon vad det var i och vad det hette.. så super gott!

alltså jag har blivit beroende av videosamtal.. fy vad roligt det är och man fyller delvis behovet av att träffa människor på sätt och vis.. jag kan sitta i ett samtal utan att säga något. bara att veta att någon är där känns bra liksom..
det var iaf mysigt hos nop! VI ÅT, oj.. capslock.. vi åt, jag bloggade, nina och jag tittade på NEMI på nätet och skrattade så vi höll på att kissa på oss! ibland är det skrämmande vad vi är lika.. jag och nemi.. på gott eller ont? hahahahahaha! ja, helr underbar är hon iaf! om jag har tid på eftermiddagen så ska jag lägga in ett större inlägg och berätta lite om PARISresan jag, tove och mamma gjorde i juni förra året. det var lite speciellt och mycket mycket mysigt..
 
nä, nu väntar ett forsatt videosamtal med marika och en ben&jerry's glass.

vi syns i morgon bitti! 

titta.. mmmmm... :)

                                                                                                                                                                                          pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0