dagens bravader..

klockan är nu 22.14.

det har varit en rolig dag idag.. mamma kom och hämtade oss, vi åkte hem till henne, vi lagade mat,rastade jyckarna, bloggade, sov, spelade kort och tittade på tv..

vi gjorde maten jag fick hos nop igår.. den var lika god! så fruktansvärt god! och så lätt att göra!

för att göra min/vår roligare för er så lägger jag upp några bilder..


1.här har vi hårdrockar hyllan! här sitter de coola i bilen! hahaha kolla in takhöjden, conny gillade inte guppen..
   hm.. i wonder why.. ;)
2.jag och mamma
3.det finns de moderater som inte har råd att köpa nya sockar, utan måste använda de gamla med hål i.. hahahaha!
4.så här såg maten ut som vi gjorde.. my god vad gott det var! tack nop för receptet!



5.kolla in monsteran mamma fick av mig för 11 år sedan! my god!den är apstor!
6.hjärtat som sussar så gott efter maten..
7.diesel fick ett brejk och formligen STUDSADE upp i knät på mig i fotöljen!
8.det här kortet är endast med för att visa att min hund är faktiskt så artig/väluppfostrad att han går åt sidan när han ska
   bajsa.



titta vad bra det går! 2ggr på en och samma dag! jätte duktigt gumman!

nu måste jag lägga upp detta och återkommer sedan med god natt inlägget..                 pok

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja jag hatar hundar som bajsar på vägen.. Vi har flera små bajshögar utanför oss MITT PÅ GATAN!! Va e de för fel.. Varför inte plocka upp efter sin hund om man har en hund som bajsar mitt på gatan?? ÄCKLIGT! Tycker om hundar som går undan o bajsar!! :D

2009-04-05 @ 00:18:49
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0