shit pommes frittes

my god, vad tid det tar att lägga upp bilder på bloggen!
idag har det inte blivit så mycket annat än bloggande -parisresan..

men jo, jag har ju varit på arbetsförmedlingen! det gick bra. jag har uppdaterat situationen och så..
när vi kom hem så åt vi och sedan kom mica för ett tag sedan.. hon ska stanna tills i morgon. kul!

ikväll blir det tv-spel och mys!

återkommer när jag har spöat dem i supermario -8 bitars!

                                                                                                                          pok                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 21:12:16
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0