seriöst jätte trött..

klockan är nu 02.30 och jag ger upp.


jag har sovit i omgångar och nu ger jag upp, jag går och lägger mig..

vi har sovrummet i källaren hos mor och det är sååå mysigt..


nu skickade jag ett sms till c och frågade hur det hade gått. jag tror inte ens att dte hann komma in i hans telefon innan min ringde.

det hade gått bra, men han hade ont i fötterna.. tror jag det när han har gått i flera timmar..

my god.. jag har en rottweiler som står vid sängkanten och tigger/förstår inte varför han inte får gå upp i sägen.. den är en hunds rättighet anser han. jag vet -vårt fel.

iaf c kommer snart hem!

hahaha! alltså han är så rolig ibland! killen kan fisa och sedan se helt chockad ut och inte förstå vad som hände! typ:
-men vad sa stjärten?!
ja, det är diesel jag pratar om -om ingen förstod det.. hahahaha!


eeeewh! det luktar INTE hallontårta heller! god damn!






jag mår illa




pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0