sanningens ögonblick

ganska ok att ha i bakgrunden när jag sitter och gör det förhoppningsvis det nästsista inlägget för idag..
(absolut inget jag skulle titta akivt på. jag hör varken till målgruppen som skulle utsätta sig för det eller titta på det..)

ja, idag har vi bakat bröd. vad har vi lärt oss av det?
-jo, man måste ha typ hälften vanligt vetemjöl i degen annars blir det chiabatta varianten av en limpa.. suck..
men det blev rätt gott ändå.. hahaha!

 

diesel får ju inte komma in i vardagsrummet.. här har han smugit sig in, när vi låg och vilade och när vi upptäckte det så lade han ner nosen mot kudden och var bara sååå söt.. ( ja, det är diesel till vänster.. hahaha)



på bilderna under kan ni se milkshakern som vi tog till världens bästa underhållningsprogram -wipeout! och sedan mina raketer jag har i håret för att få lite fina lockar till tinget.. jag är så less på mitt raka svarta hår..

 

nu ska jag få hjälp av conny med ett cv och ett personligt brev för jobbanssökan, så vi syns sedan..                    pok

Kommentarer
Postat av: Marika

ÅÅååå va gott med milkshake!!!!! Du måste berätta hur du gjorde sen.

2009-04-05 @ 22:58:21
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0