rottweilerskinn = bra tofflor?

förra året -bara så att ni vet det så skriver jag väldigt sakta nu för jag är väldigt arg på diesel, så gjorde vi jätte fin ägg som man ska hänga upp i ett ris.

nu hann vi inte göra det till helgen men de har legat framme iaf i underdelen på en kartong på arbetsbänken i köket.
vi åt köttbullar och spagetti till middag.
vi hör ett krash, studsar in i köket och kan konstatera att han lyckades att få tag på 2 köttbullar den f*n innan han drog med sig äggen ner i golvet.

här bifogas det bilder på våra fina ägg som nu gått vidare till påskäggshimmelen.. R.I.P.
HUNDJ*VEL!

så här såg conny ut typ precis innan det hände..



såhär ser äggen ut..



ser ni vad fina de var???

JA! jag vet att det är vårat fel som inte har fostrat honom bättre!
men! nu tänker jag iaf vara förbannad en stund. FAKTISKT!


                                                                                                                                                             pok!

Kommentarer
Postat av: korken

men jäkla hund jäkel vi som hadde sont jobb att blåsa........:)

2009-04-16 @ 09:25:44
Postat av: joa

ja, jag kan säga att jag såg på hans kropp hur bitarna skulle klippas ut.. my god, vad arg jag var!



det enda som gjorde att det ändå var ok, var att tove älskar ju att blåsa ägg och nu får hon ju göra nya.. hahaha! pok pullan!

2009-04-16 @ 09:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0