rottweiler äter bäbisar..

ja, de säger ju det..
eller rättare sagt, jag sa att våran skulle göra det när han blev stor. jag hade fel. kolla mysplågaren här då.. (ha ha ha ha ha!)



  

visst är han väl söt med sin lilla bäbis? han är jätte rädd om honom/henne!
det är så roligt, för om man trycker på magen så skäller den.. jag vet inte om diesel gör det medvetet, men den låter ganksa frekvent och så ser man diesel ha ett fast grepp om "skrevet/magen" på den. hahahaha! det där lät..

nu mina vänner är det natten och jag och conny ska lägga oss.. jag har sagt det förut och jag säger det igen.. i morgon ska jag fixa bilder från parisresan. hahaha!     

fridens liljor..                                            


                                                                                                        pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0