popcorn och påskmust is the shit

sitter nu efter en låång och helt apgalen dag, först med marika och märan (mary) med sina pojkar i sollefteå och sedan i dynasty hills och hälsade på/hämtade en säng (åt/med marika) hos sollefteås svar på kronprinsessan och daniel.. hahaha!

helt galet!

vi börjar med shoppingen.. ni kommer att jag blev medbjuden av marika för att hon skulle handla.. mmm... det blev inte riktigt som det var tänkt..

när vi kom till sollefteå så gick vi först in på kappahl.. -att jag inte lär mig.. suck
jag hittade givetvis en svart tunika som jag tyckte jätte mycket om.. -men!, jag stod emot och köpte den inte..
so far so good liksom..
sedan skulle märan upp och titta på kläder till sina kids.. alltså man skulle kunna säga att det som kommer är helt och hållet hennes fel.. för hon kom efter mig med barnvagnen och jag var tvungen att kliva årt sidan och då -helt plötsligt, stod jag med näsan mitt framför en hylla med kanonröda stretchjeans! alltså jag kunde ju inte bara låta dem ligga kvar. det hade varit ett brott.

som om det inte var dåligt nog så låg det svarta hello kitty t.shirts bredvid dem.. ni fattar va?
fan
sedan hittade jag dessutom ett par sjalar som bara kostade 59:- styck och det hade åxå varit ett brott -att inte köpa dem..

från kappahl gick vi till guds gåva till föräldrar i kramfors/sollefteå..
fast först stötte vi på en partikamrat till mig utanför kappahl! han var och ute och spatserade med sin dotter..
säg cheese bengt!



här är affären jag bara äälskar just nu! 

 

helt underbar butik! kolla vad de hade! vänta tills tove får se detta.. ;)



efter detta var vi såå hungriga att vi åkte till nipan och åt lunch.
det var jätte gott! när vi var inne sta'n så frågade marika om jag ville följa med och hämta en säng hos en kompis -vickan..
så, när vi hade ätit och druckit kaffe, gick vi till bilarna, tog farväl av märan som skulle åka mot kramfors och vi då mot vickan och vad jag sedan skulle lära mig -dynasty hills. hahahaha! my god..

här säger vi hej då till märan!



och sjukt coola/glada teo.. alltså den pojken skrattar så fort man tittar på honom! han kan vara ledsen, men när man tittar fram och säger hej så skiner han upp som en sol! jag tror att det kommer att bli en liten tilde mini me ..  :)
kolla in frillan! han har mer hår än vad tove hade när hon var 3 år! typ.. så coolt

fast han sover på detta kort.. men söt ändå..



ja, nu åkte vi iaf till "dynasty hills" då ra.. hahaha.. det var länge sedan jag hade så kul! hahahaha! tack brudar för en jätte rolig eftermiddag!
vi pratade, skrattade och berättade.. hahahaha!

här ska marika och viktoria forma "OC" antar att det står för typ orminge någonting.. marika -du får kommentera och förklara.. hahaha.. så här såg det ut:    (haha.. ni skulle ha sett dem..)

  

såhär blev det iaf tillslut:



vilka brudar.. hahahaha! har jag berättat att de kommer från storstan..? hahahaha!

här har ni åxå en superkille -titta vilket fint foto det blev! gud vad söt du är nikko!
haha.. ni skulle ha sett när han fick lilla brejket  innan vi skulle åka.. my god vad söt han var! det började med den beryktade underläppen.. (det var så man blev tårögd, så söt var han!) 
här är iaf nikko:



efter kaffe, snack och skratt var det dax att åka hem och vi avslutade besöket med en gruppbild..



väl hemma var jag sååå trött! my god!
jag kom hem ganska precis som conny, bara lite tidigare.. jag gick in och lade upp toves presenter på sängen och sedan kom dem..

jag skulle blogga och conny titta på tv, men vi slocknade halv sju och vaknade halv nio.. dax att hämta tove hos linda..
åkte in på hemköp en snabbis och fick reda på att de har ben&jerrys glass! i love butikschefen!

väl hemma så försökte jag och marika att ha ett videosamtal oc efter MÅNGA om och men så funkade det!
tove blev iaf jätte glad oför sina presenter!! dem lägger jag upp bilder på i morgon!

as we speak har conny gått och lagt sig och jag kämpar med att hålla mig vaken så jag får detta gjort..
fler bilder och det jag har glömt att skriva kommer i ett extra inlägg i morgon..

god natt mina vänner..                                                                                                                           pok

Kommentarer
Postat av: Marika

En trevlig dag tycker jag!

2009-04-09 @ 00:37:42
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: joa

ja, jag åxå.. det var länge sedan jag skrattade så! tack för att jag fick följa med!

2009-04-09 @ 15:05:48
Postat av: viktoria

hahahah GAAAAAAlna kort!! :D haha, de va skit skoj!

Hoppas vi ses snart igen..

OC= Orminge Centrum.. (O-town,snake city,The OC)

2009-04-09 @ 18:03:18
URL: http://www.dynastyhills.se
Postat av: joa

hahahahahaha! ja verkligen, det var jätte roligt!



jo, jag förstod ju att det var något med orminge.. hahahaha! alltså jag kan se det framför mig när ni kom på det..



shit pommes frittes! hahahahahahha!



2009-04-09 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0