pok

min världsbild har blivit skev..

jag tycker själv att pok är ett lagomt gulligt sätt att avsluta ett inlägg på.. -eller hur?

jag har alltid trott att det typ betyder puss och kram.. ja, och att det inte kan betyda något annat.
jag hade fel.
visade min blogg för någon idag.. inga namn.. vill själv "glömma"..

iaf, glad i hågen så skrollar jag snabbt upp och ner -för att inte visa hela bloggen utan bara vissa delar..
(man vill ju inte visa allt, vederbörande måste ju själv få sitta i lugn och ro och titta.. ;) )

vederbörande ser mina pok i alla rutor och utbrister: ååå, puss och kn*ll!

MY GOD!!

jag dog.

jätte jobbigt.

suck..

ja, vad gör man? jag vill ju inte att folk ska tro att jag menar något annat är puss och kram liksom.. alltså jag hade kunnat ta det och skratta åt det om det kom från vissa i min närhet, men när det gäller andra i min närhet så är mina öron inte gjorda för att höra såna saker..
my god, liksom!
jag är liksom en spröd liten blomma som inte använder såna ord!
ja, jag är lite känslig för ordet i sig och andra så direkta ord åxå iofs..

ja, jag skulle nog vilja påstå att jag använder nog inte många hårda ord alls.. nä det gör jag inte..
jag tror att jag med bestämdhet kan säga att ATTANS är nog det grövsta ord jag använder..  
...
...
nä jag kan nog vara ganska kaxig och använda lite hårdare ord... hahahahahahaha! men det var roligt att leva i en liten illusion för ett ögonblick.. hahaha

MEN, jag använder inte vissa ord iaf.. bara för att klargöra vissa saker då..

hm.. ja, jag blev iaf störd och tycker lite synd om mina öron som hörde detta..

pok är iaf  PUSS OCH KRAM för mig -FAKTISKT!              måste äta nu, vi hörs                                                                                                                                                                                             POK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0