påskmat.. mmm...

nu har pappa kommit, vi har fixat maten, gjort pannacotta till efterrätt som står i kylen nu, ätit och nu ligger vi som sälar i soffan..
my god vad jag är glad att vi köpte en soffa som flera kan ligga i!

så här ser vårat påskmiddag ut i år..



på kortet ovan ser vi jansson x 2 i mitten och resten talar för sig själv tycker jag..
nedanför ser vi det som stod på bordet. ..fingret på kortet är inte mitt.. hahahaha! j*vla lustiga familjemedlemmar man har va? hahahaha!

alltså bilden jag hade på det som var på bordet går inte att få upp som det ska! det ligger ner hur jag än gör! så därför ligger det ner nu.



jaja.. nu är jag iaf aptrött och ska vila lite.. syns snart igen                                                                           pok

Kommentarer
Postat av: korken

snygg finger hehe

2009-04-10 @ 21:30:57
Postat av: joa

ja i sann vänster anda! hahahaha!

2009-04-10 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0