påskbollar..

ja, nu börjar jag bli lite trött då va..
glömde ta kort på pannacottan när den blev klar.. men den var såå god! äkta ekologisk vanilj is the shit!

här har ni iaf kort på chokladbollarna som vi gjorde..:



ser ni den fina skeden som sticker fram på vänsterflanken..?
visst är de otroligt påskfina?!



de var lika goda som de ser ut!

i morgon ska jag lägga upp bilder på det jag köpte i solle -som marika säger, i onsdags.. jag har precis kommit på att man måste faktiskt ha med sig plånkan när man åker dit numera..

god natt gott folk!                                                           pok

Kommentarer
Postat av: Marika

Mmmm gott.. Vill oxå ha påskbollar juuu..

2009-04-11 @ 13:18:05
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: joa

na na na na na na! dom är jätte goda! men finns det några kvar när ni blir solokvist igen, så kan ni ju höra av er.. ;)



hahahaha! du och vickan kan få komma på bollskådning! hahahahahaha!

2009-04-11 @ 13:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0