PARIS

jag vill varna känsliga läsare att det kommer att vara ett STORT och LÅNGT inlägg.. men ni får ta det för vad det är.. det är jag som skriver och detta blir ju dessutom en sorts resedagbok..
men det finns ju bilderna för dem som inte orkar läsa..

HAHAHA! jag har nu suttit och grejjat med att få ner allt och det blir för mycket i ett enda inlägg.. därför kommer jag att dela upp dem dag för dag..
jag kommer att skriva dag1/onsdag osv.. så att ni vet.. nu har detta tagit så lång tid att jag måste ner på stan först innan jag kan fortsätta.. hahaha! my god..

                                                            hahahahaha!                         pok


Kommentarer
Postat av: Cs

2009-04-14 @ 12:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0