onsdag: yo sanca, i'm not dead..

shit pommes frittes vad detta har tagit hårt på mig för att vara en sådan liten variant av magsjuka eller matförgiftning eller vad det nu var..

det har varit och är fortfarande en jobbig dag för det värker i hela kroppen och jag vågar inte ta en alvedon för jag vet inte vad som händer med min mage och jag orkar inte ha mer ont..

dagen so far har bara inneburit  en massa sovande för min del.. tove har ju varit nöjd eftersom hon har fått använda datorn då ra.. hehe..

klockan är iaf 17.03 så  conny kommer snart så tove får lite sällskap.. stackarn.. 

jag kommer  tillbaka när jag känner att jag kan skriva och ha något roligt att berätta..


pok

ps. tack för kramen mica.. den värmde. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0