onsdag: tyst pippi = bra pippi

alltså my god!
mica har ju sovit över och i natt -typ halv 6, vaknade jag av att jag hörde någon konstig signal.. väldigt monotom variant dessutom.

det tar ju en stund innan man vaknar så jag fick ju höra skiten en bra stund!
ALLTSÅ D.. capslock..alltså det lät typ pip pip pip pip PIP! om och om igen.. my god! liksom..

när jag väl vaknar inser jag att ljudet jag hört inte kommer från vardagsrummet -där mica ligger, utan utifrån..
alltså någon -ursäkta mig, jävla pippi som har fått ett brejk -eller hittat någon övergiven redline påse med lite innehåll kvar..

my god! alltså jag har inget emot pippisar men de kan väl börja när dagen börjar och inte mitt i natten?!
fan jag drömde ju jätte konstigt i samband med det!

nu är iaf klockan 9.45 och conny har precis gått till jobbet.

ja, hahahaha! tove har gjort det igen! alltså conny säger till mig när han står i duschen att brudarna var uppe sent igår..
minst 1.5 timme efter vi gick och lade oss.
han hörde nämnligen tove prata så länge..

mica vaknar ju till när vi börjar röra på oss och conny frågar hur länge de var vaken. svaret var lite oväntat.. de hade gått och lagt sig när vi gick och lade oss..

alltså har tove lyckats med bedriften att prata i sömnen i en och en halv timme! my god! det ska bli intressant att se när hon vaknar idag.. hon måste ju vara fullständigt slutkörd som hade så mycket att processa i natt..

nä, nu kurrar magen.. måste äta något.                               

vi hörs snart! eller.. det beror på när jag blir klar med 3:e dagen i paris -den absolut roligaste av dem! ja, de andra är åxå roliga men..ja, ni vet..

                                                                       anyhow..                              pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0