onsdag: sollefteå

dagen började ju bra..
tove kommer in lite förvirrad och viskar att hon tror att hon har försovit sig..
jag, som då ligger och sover är väl inte riktigt med i matchen och säger:

-det är ok, du kan få åka med oss klockan 10, gå och lägg dig igen du.. 

hahahaha! vilket bra svar va?
det blev inte riktigt så.. 

tove kom iväg själv, jag skrev ett lätt förvirrat sms till hennes lärare och somnade om.. en stund.

vaknade och klev upp, åt gröt och sminkade mig. lurade upp conny lite tidigare så jag fick se honom åxå..

åkte så jag var hos marika 10. punktlig ja serru.

sitter nu i bilen på väg upp till sollefteå och jag måste säga att det är rätt intressant att skriva på datorn med dessa vägar..

har precis pratat med linda och linda via msn. dock inte videosamtal.. det hade varit så coolt -att sitta och ha videosamtal medans jag åker bil liksom.. -tycker jag. haha!

nä, nu ska jag ägna mig åt marika en stund..   jag återkommer..                                                       pok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0