onsdag: ny dag, nya tag -för vem?

jag ska börja med att säga att bara för att jag skriver jehova så betyder det att jag är religös.. jag vet bara att han heter så.

när jag sa att jag hoppas att gud inte har något meddelande till mig idag för det räckte igår.. jag tror inte att han lyssnade.
det förstod jag idag när jag vaknar med ångest över att vår älskade bil då är död och detta innebär att ska jag någonstans så måste jag gå.

och? är det kanske någon som tänker.. ja, hur skulle du känna om detta innebär att det är gud som försöker skicka ett meddelande till dig och tala om att det är nu dags att du går ner i vikt, du är för tjock!

(hm. försöker och försöker förresten.. jag tycker att det går ganska bra jag.)


ja, just det! ÅNGEST! ALLTSÅ MY GOD!

hm.. det är ju inte så att han har fel.. jag tycker bara att han behövde väl inte vara så radikal?!

när det gäller att jag pratar för mycket så behöver man väl heller inte se till att hela inlägget raderas! 

så, som svar på min egen fråga så antar jag att det blev nya tag för mr jehova..

nu väntar en frukost och sedan ska jag se om jag inte kan få till en liten sammanfattning om gårdagen..

                                                                    over and out                                 pok 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha pullan...nu är det bara att promenera...lite skadeglädje har jag allt...annars vore inte jag jag eller?

2009-04-01 @ 10:48:11
Postat av: joa

hahaha nej du vore ju inte det.. men fan vad smärt jag ska bli! hahahaha sug på den du!

2009-04-01 @ 16:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0