onsdag: basnämnden

idag har jag suttit i sammanträde mellan 9.00-16.30.. jag är ganska trött!

efter basnämnden har jag haft ett samtal som jag är väldigt nöjd med och jag klappar mig själv på axeln för det! :)
jag blir lika glad varje gång jag kan göra någon skillnad. jag tror att det är en skada efter min egen uppväxt som mobbad.. ;)

sedan har det inte hänt såå mycket faktiskt.. vi gjorde tacos och firade toves geografiprov (hon tyckte att det gick jätte bra, tog bra tid på sig och  var ändå den första som gick ut!) och sedan var jag så marikasugen att vi åkte dit på en kopp kaffe.

tove stannade hemma och spelade lite tv-spel och var hos grannen..

vi kom hem strax efter 21.00 och nu ska jag sätta mig och kolla upp usa's 50 delstater. tove kommer att ha prov på det i
6:an  och då är det roligt att vara förberedd och om tove dessutom har ett lite försprång är det ännu bättre. ;)

hm.. jag måste ju då erkänna en sak..

jag har lyckats med bedriften att klippa tove i håret.. ja, det var inte så farligt.. jag fick bara några strån och det var inte så långt heller.. hahahaha! jag vet inte vem som blev mest chockad -jag eller tove, men vi apskrattade båda 2 iaf.. hahaaha!

nu ska jag kolla lite om usa.. jag återkommer!



pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0