nu kastas handduken in för idag..

det har varit en riktigt rrrolig dag idag!
jag älska att pyssla med papper och sån't. speciellt när jag vet att tove tycker att det är så mysigt att vi gör något tillsammans..

jag är ju ingen lekmamma på det vanliga viset.. jag vill gärna att  det är lite pedagogik med i det hela, att man lär sig något medans liksom..;)
idag har det varit mycket sådant!

hann dock inte laminera som jag skulle, men det har ju gått bra ändå.. :)

hittade gamla laminerade lappar med länder och huvudstäder i europa. tove och jag satt och parade ihop dem med varandra och det var riktigt roligt och se hur fort hon -och jag, lärde oss huvudstäderna!

fortsättning följer.. lägger kanske upp ett par bilder i morgon på de gamla sakerna jag har gjort..

nu sitter vi här i soffan som 3 bär och är nog ganksa trötta alla 3 faktiskt..

pok och vi syns i morgon!

Kommentarer
Postat av: Linda

TAck så mycket=)

2009-04-17 @ 09:18:19
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0