nu är det dax!

hm.. eftersom jag då är väldigt ambi.. men vilken lustig stavning.. A M B I T I Ö S.
yeah-yeah, eftersom jag då är så fruktad ambitiös när det gäller toves skolgång då, så köpte jag en lamineringsmaskin när hjärtat började i ettan!

fantastiskt roligt! jag tror att jag har laminerat i princip hela världen.. jag ska lägga in bilder sedan på några exempel.. ;)

jag tror att det har hjälpt prutten med sin skolgång faktiskt. sedan gör det ju inget att en annan lär sig lite geografi heller.. jag menar, jag hade ju min pappa i skolan då på mellanstadiet.. do i need to say more?

hahahaha! jag ska ta ett exempel senare idag.. 

tove har precis kommit hem efter att ha cyklat till sta'n och kopierat pappret vi ska träna på, så jag kan färglägga och laminera -igen, för att underlätta pluggandet..

got 2 go!                                                                                                           pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0