nostalgi enl. joa

den här är till dig linda:

jag var ju då borta i helgen och när vi skulle äta så kom någon med en sådan här och sa:
-tänkte att du kanske skulle vilja ha en sådan här med tanke på "BLÅA BÄR"..
(roligt att höra att någon läser bloggen liksom.. hahahaha!)

hahahaha!

inte helt otippat tänkte jag då på dig linda och kände att jag ville lägga upp den här bilden på den så du kan gå in här och minnas när du känner dig sugen på en liten nostalgitripp.. hahaha!
du och jag pullan, du och jag..




HAHAHAHA! kommer du ihåg den nu?
svartvinbärscidern..

ja, den är tyvärr tom på bilden eftersom vi delade på den till maten. det var ju ingen fyllefest jag var på utan en grilllmiddag.. men den var ändå jätte god!


pok


Kommentarer
Postat av: Linda V

Tack så mkt gumman..du kommer ihåg alla dumma saker jag sagt och gjort! Ringer dig när jag ska skriva mina memoarer!

2009-04-20 @ 23:04:15
Postat av: kajsa

tack för kommentaren, det går finfint för mig. Drömmen har väl ändrats en del och jag är helnöjd med livet som det är nu. Jobbar som sömmerska och har en underbar familj och roliga vänner!



ha det fint!

2009-04-21 @ 21:05:42
URL: http://kajsaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0