negerbollar

hahaha! jag sitter nu och tittar i en jätte liten kokbok som jag hittade hos mamma igår..
(jag har ju kommit in i ett stim när det gäller att baka både kakor och bröd.. jätte kul!)



gissa vad jag hittar på sidan 16! my god! det är så man blir liksom "oj, är det nu jag ska ta en penna och stryka över det och skriva något annat??"



denna boken gjordes 1974 så det kan ju förklara en del..
ja,ja.. jag ville bara visa hur det såg ut när jag gjorde chokladbollar när jag växte upp.

tyckte det var lite gulligt bara att det stod där på en sida -helt ogenerat dessutom!


                                                                                                                                     pok

 

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

baka goda kakor...ungefär som att man vill baka äckliga ;) hehe

2009-04-21 @ 16:34:33
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0