min födelsedag i morgon..

jag är inte helt ok efter magsejouren och ser helst att min födelsedag firas vid ett senare tillfälle..
jag återkommer med dag..

det känns lite frustrerande att inte kunna sitta framför datorn och förgylla er vardag med min.. hahaha!
men, men, ha förtröstan mina vänner, jag är snart tillbaka och då kommer det nog med ränta..

nu ska jag sova och invänta min 27:e födelsedag med stor spänning och återställda kroppsdelar..

med detta säger fam. flax god natt och skit på er!

pok





Kommentarer
Postat av: Linda V

johanna 27e fördelsedag?...spotta ut spyan och inse...32 ör det den rätta siffran...HÖR NI DET ALLA 32ÅR!

2009-04-23 @ 08:54:36
Postat av: Nina

haha 27+++?

2009-04-23 @ 10:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0