min dotter är bäst!!

tove min älskade lilla prupp, kom hem nu och berättade att de hade fått tillbaka svenskaprovet. det handlade om verb och de skulle sätta in rätt böjning på orden i:

infinitiv (att)
presens (nu)
imperfekt (igår)
supinum (har + hade)                                                                      till saken hör att hon hade faktiskt ALLA RÄTT och hon var
                                                                                                              den ENDA I KLASSEN som hade det!!

tove berättade att de hade diskuterat i klassen om verbet "skära". tove hade sagt att det heter skurit och de andra hade svarat "ofta man säger skurit, det heter skärt" hahahahahahaaha! ingen av dem hade heller alla rätt!!

GRATTIS ÄLSKADE GUMMAN -DU ÄR BÄST!



KOLLA! märks det hur fruktansvärt stolt jag är över mitt barn? ;)



nu mina vänner måste jag rasta diesel -jag återkommer!                                                                           pok

Kommentarer
Postat av: Tove prupp!

hahaha! Tack så hemskt mycket mammsen!puss och kram



(pok)<3<3<3<3

2009-04-03 @ 19:58:22
URL: http://tovefyi.blogg.se/
Postat av: Big Popa

Hehehe... we made one smart(n' goodlooking) kid! :D

2009-04-03 @ 22:30:20
Postat av: Moster...

Mysig blogg du har stumpan...

Go Tove!!!!!!!

Love you!

2009-04-05 @ 21:59:20
Postat av: joa

haha! tack tack! hon har sett din mommentar och tacckar åxå..

2009-04-06 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0