min älskade farfar

ikväll ska jag avsluta dagens inlägg med a tribute to min farfar..
en man som jag beundrar för att han är den han är..
han är varken mer eller mindre än någon annan, men han är min farfar och i love him.

hahaha! han är så rolig, min farfar..
jag har länge velat lägga upp en bild på honom här och härom dagen kom jag på att fråga om det var ok.
jag talade om att jag hade en sorts dagbok på internet.

-men är det så bra det? fast du skriver väl kanske inga hemligheter och så.. kanske inte skriver namnen på folk, utan bara första bokstaven och så..

hahaha! jag förklarade precis hur jag gör och så frågade jag om jag fick lägga upp foton på honom..
-jajamen! gör det du! det är bara roligt!

så, här kommer ett foto på honom och tove som jag tycker väldigt väldigt mycket om!:



i morgon ska jag försöka lägga upp bilderna från resan till paris.. vi ska kanske till härnta och titta på pisseungarna som kom idag åxå, så vi får se hur väl jag lyckas eller hur långt jag kommer.. men vi kan ju hoppas på det bästa ;)

fridens liljor gott folk!                                                                                       pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0