måndag: tinget

äntligen är jag här! my god vad länge sedan det var!

har inte så mycket med tid, så jag återkommer vid lunch.. då kanske med ett par bilder.. har  inte hunnit fråga om man får ta bilder, men det ordnar sig..

det blev ju inte som jag hade tänkt det med håret heller.. suck..
om jag säger så här.. conny sa -vilken volym älskling!

jaja.. det blev väl ganska bra till slut.. jag satte upp det.
har idag min fina gröna klänning, svarta strumpbyxor, min svarta polo och mörkgröna make-up! jätte fint! (sa tove)

oj, nu kommer domaren.. jag återkommer..                                                                   pok

Kommentarer
Postat av: Thomas Sjögren

Oj oj när jag läste om svarta strump-byxor blev jag så blyg så jag loggade ut.Inte lätt att vara byg. Thomas

2009-04-06 @ 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0