måndag: kommunfullmäktige

idag har jag och conny varit på stan..

jag började dagen med ett par samtal och det är skönt.. jag tror att det kommer att märkas att jag tycker att vissa saker borde ha skötts på ett annant sätt.

en annan sak som är viktigt för mig.. om man gör fel så borde det vara en mänsklig skyldighet att be om ursäkt!
det är det minsta jag tänker förvänta mig åt vederbörande.. :)

och framförallt så borde man ha någon form av social kompetens när man jobbar med människor..


nu sitter vi på kommunfullmäktige och ska gå igenom ärendena..
dessutom så är det första kf efter min födelsedag så jag har tagit med tårta. bifogar kortsedan. :)

jag skriver  mer om dagens samtal och bravader senare..

jo! jag måste ju berätta att vi hämtade faktiskt korken hemma hos henne och åt lunch  på träffen..


nu ska vi äta!




pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0