lunch på kommunstyrelsen..

vi har haft genomgång nu på morgonen och dessutom ätit lunch.. vi gick på KRAMM och det var bl.a. fläsk, korv, bruna bönor och potatis.. ja det fanns mer åxå men jag älskar fläsk och bruna bönor så det blev ett enkelt val för mig.

nu sitter jag och bloggar i förvaltningsbiblioteket och samtidigt surrar lite allmänt med mina partikamrater..






hahahaha! vi satt och pratade och efter ett tag kom vi in på fenomenet videosamtal och det resulterade i ett
videosamtal med marika som var såå  roligt!

TACK MARIKA FÖR DIN SAMVERKAN I STUDIEVERKSAMHETEN! HAHAHAHAHA!



OJ, capslock.. oj, nu ska vi fortsätta..                                                               pok           


Kommentarer
Postat av: Marika

Det var så lite så hehe Ja det var tur att jag var påklädd! :D

2009-04-07 @ 16:45:08
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha! ja, jag var ju lite förvirrad och ville få igång det lite snabbt så en hel konversation blev en enkel fråga.. hahahahahaha!



visst var det lite gulligt när nästan hela alliansen poppade fram och sa hej? hahahahahaha!

2009-04-07 @ 20:13:36
Postat av: joa

ja det var mitt inlägg.. glömde namnet bara.. :P

2009-04-07 @ 20:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0