lördag: påskafton och kattungar!

äntligen och tack och lov!
alltså jag har en kompis då som hade en kisse som var gravid.. -igen.. hon har ett bekymmer med det och det är att hennes man är allergisk och kattungar är rena döden (nästan).

ni förstår kanske problemet.. iaf, jag har då tänkt och tänkt och funderat på om det kan finnas någon som kan ta hand om kissen medan hon har ungarna, men har inte kommit på någon..
nu ringde iaf matten i morse och talade om att ungarna var på väg ut och att de ska behålla mamman hemma för att sedan sälja ungarna.. -ja, kattungarna givetvis!

mamman är sköldpaddsfärgad och super fin och snäll!
alla deras tidigare ungar som de har fått är jätte fina och snälla!

ägaren kommer sedan lägga upp bilder på de ungar som ska säljas (när de blivit lite äldre) så att ni som är intresserade av en kisse kan höra av er..

det var sååå skönt att höra att mannen i dramat offrar sig och att de ska ha dem kvar..  ♥

det var morgonens rapport och jag återkommer när jag vet vad dagen har i sitt sköte.. hahahahahaha! visst lät det djupt va?



                                    pok




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0