lördag: morgonens första samtal..

jag har sovit som en liten gris inatt! legat på connys arm typ hela natten.. jätte mysigt! när det händer -att jag sover så hårt, är jag helt chokad när jag vaknar och det tar en liten stund innan jag kommer igång.. detta vet min dotter så när hon ropar i hallen efter det att jag har klivit upp börjar morgonens första samtal så här:

-mamma..!?
-mmm..
-500 spänn på att du sitter i soffan med datorn!
-öh..
-jag visste det.
-ja. jag ska bara skriva första inlägget, jag kommer sedan.. jag bara inte vad jag ska skriva..
-men skriv då"god morgon. jag är nyvaken, sitter i soffan och är helt chokad. skriver mer sedan."   

ja, vad ska man säga? hahaha! jag tror detta får bli dagens första inlägg.. jag återkommer om en stund när jag har vaknat och vet vad vi ska göra..                                                             

                                                                                                                                          pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0